ID: 54322
Omschrijving
De maat van de colbert kan ik niet vinden, ik ben zelf 1.83m en de lengte is goed. Maar ik ben alleen 10kg te zwaar, dus aan de voorkant sluit het colbertje niet mooi meer. Zelf zou ik het nog wel dragen als het nog zou passen. Dit is niet zo’n goedkoop colbertje dat rafelt aan de achterkant. Het model zit er nog goed in. Bieden vanaf 0 euro.