ID: 56517
Omschrijving
Ontzettend goede speakers met ingebouwde versterkers voor het laag. Deze speakers gaan ontzettend laag, namelijk 25hz en dus een sub niet nodig. Dit is een van de laatste echte infinity speakers. De speakers waren toen der tijd 3200 dollar per stuk.
Deze speakers kan je ook aansturen met een versterker die weinig vermogen heeft omdat het laag wordt aangestuurd door de ingebouwde versterker.
Deze speakers kan je ook aansturen met een versterker die weinig vermogen heeft omdat het laag wordt aangestuurd door de ingebouwde versterker.