De gratis Advertentie site van Leiden en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Leiden en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. BMW
ID: 11282
Advertentie ID: #35983 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Supernette BMW 3-Serie 2.0 CI 318 Cabrio 2001

€6.250,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Dennis
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Ik heb mijn BMW 318Ci te koop gezet.  Niet omdat het een gare bak is, of omdat ik ervanaf wil. Maar gewoon.. ik wil weer een andere cabrio rijden. Deze heb ik nu een paar jaar en ben simpelweg toe aan iets anders.
Zoals je kunt zien ben ik een autoliefhebber en wat ik rij moet gewoon goed zijn. Ik heb alles netjes bijgehouden en waar nodig aangepast. Zo zit er een gloednieuwe navigatie in die gekoppeld is aan mijn parkeersensoren én achteruitrijcamera.
Deze zit vast ingebouwd en lijkt helemaal origineel, maar is de nieuwste van de nieuwste. Met wifi en alles erop en eraan :D

De stoelen zijn verwarmd en elektrisch verstelbaar. De kap werkt perfect en ziet er gewoon goed uit.
De wielen en velgen zitten er pas 3000 km op nu en zien er uiteraard perfect uit en kunnen nog jaren mee.

Ik wil eventueel ook wel inruilen op een MB CLK van na 2003, of een Volvo C70 automaat, of een Saab van na 2003.
Dat zijn auto's die ik nog niet eerder gehad heb en ben benieuwd of dat iets voor mij is.
Niets in te ruilen? Heb ik nog liever natuurlijk. Dan ga ik na de verkoop van deze auto wel op zoek naar een andere carbio.

Nogmaals, deze is niets mee mis. Is gewoon een geweldig lekkere auto om mee te cruizen en te touren. Ik ben alleen toe aan iets anders.
Wil je écht veel foto's zien en alle specificaties bekijken?  Check dan mijn website over mijn BMW op http:123mijnautokopen.nl/

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy