ID: 2499
Advertentie ID: #2499 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Customer service medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een snelgroeiende en ambitieuze leasemaatschappij, gevestigd in Purmerend. Er heerst een informele werksfeer waarbinnen veel ruimte is voor feedback en persoonlijke ontwikkeling.Het bedrijf is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Functieomschrijving
Weet jij met jouw klantvriendelijke instelling mensen zo optimaal mogelijk te informeren en vragen te beantwoorden over hun leaseauto, contract of offerte? Heb jij minimaal één jaar ervaring binnen een callcenter of een andere telefonische klantcontact omgeving en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!Als Medewerker Berijdersdesk ben je samen met je collegas verantwoordelijk voor de klanttevredenheid. Klanttevredenheid is dan ook zeker niet zomaar een kreet op je CV maar je op het lijf geschreven en dat bereik je graag samen met een team van professionals. Je verzorgt zo optimaal mogelijk de eerstelijns informatievoorziening aan onze klanten en leveranciers. Jij gaat er voor zorgen dat de berijdersdesk altijd goed bereikbaar is zodat klanten op een efficiënte, klantvriendelijke en positieve manier te woord worden gestaan. Veel werkzaamheden hebben een multitasking karakter, tijdens het gesprek dien je goed luisteren en analyseren en in systemen kijken om de echte klantvraag te achterhalen. Daarnaast zoek je informatie op in de kennisbank en registreer je ieder gesprek.Voorbeelden van werkzaamheden zijn:- Aanleveren van informatie aan verschillende partijen, zowel via telefoon als e-mail en chat;- Registreren van vragen;- Doorzetten van vragen naar de juiste afdeling/collega;- Verwerken van beschikkingen;- Verzorgen van aanvraag en verzending van betaalmiddelen voor brandstoffen;- Verzorgen van verzending berijdersmappen;- Proactief doen van voorstellen om processen te verbeteren, kosten te besparen en de afdeling naar een hoger niveau te brengen;
Functie-eisen
Voor deze dynamische functie beschik je over een zeer service gerichte instelling met een commerciële tint en uitstekende communicatieve vaardigheden. Daarnaast heb je:- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau door opleiding en/of ervaring;- Passie voor klantcontact en dienstverlening;- Tenminste één jaar ervaring in een soortgelijke functie;- Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;- Meerdere jaren ervaring in de leasebranche is een pré.- Een gettings-things-done mentaliteit.Wat kun jij van Adecco verwachten? - 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je 0,19 per km- 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving).Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel of app Quint Klinkenberg voor meer informatie 0653146784.
Onze opdrachtgever is een snelgroeiende en ambitieuze leasemaatschappij, gevestigd in Purmerend. Er heerst een informele werksfeer waarbinnen veel ruimte is voor feedback en persoonlijke ontwikkeling.Het bedrijf is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Functieomschrijving
Weet jij met jouw klantvriendelijke instelling mensen zo optimaal mogelijk te informeren en vragen te beantwoorden over hun leaseauto, contract of offerte? Heb jij minimaal één jaar ervaring binnen een callcenter of een andere telefonische klantcontact omgeving en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!Als Medewerker Berijdersdesk ben je samen met je collegas verantwoordelijk voor de klanttevredenheid. Klanttevredenheid is dan ook zeker niet zomaar een kreet op je CV maar je op het lijf geschreven en dat bereik je graag samen met een team van professionals. Je verzorgt zo optimaal mogelijk de eerstelijns informatievoorziening aan onze klanten en leveranciers. Jij gaat er voor zorgen dat de berijdersdesk altijd goed bereikbaar is zodat klanten op een efficiënte, klantvriendelijke en positieve manier te woord worden gestaan. Veel werkzaamheden hebben een multitasking karakter, tijdens het gesprek dien je goed luisteren en analyseren en in systemen kijken om de echte klantvraag te achterhalen. Daarnaast zoek je informatie op in de kennisbank en registreer je ieder gesprek.Voorbeelden van werkzaamheden zijn:- Aanleveren van informatie aan verschillende partijen, zowel via telefoon als e-mail en chat;- Registreren van vragen;- Doorzetten van vragen naar de juiste afdeling/collega;- Verwerken van beschikkingen;- Verzorgen van aanvraag en verzending van betaalmiddelen voor brandstoffen;- Verzorgen van verzending berijdersmappen;- Proactief doen van voorstellen om processen te verbeteren, kosten te besparen en de afdeling naar een hoger niveau te brengen;
Functie-eisen
Voor deze dynamische functie beschik je over een zeer service gerichte instelling met een commerciële tint en uitstekende communicatieve vaardigheden. Daarnaast heb je:- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau door opleiding en/of ervaring;- Passie voor klantcontact en dienstverlening;- Tenminste één jaar ervaring in een soortgelijke functie;- Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;- Meerdere jaren ervaring in de leasebranche is een pré.- Een gettings-things-done mentaliteit.Wat kun jij van Adecco verwachten? - 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je 0,19 per km- 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving).Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel of app Quint Klinkenberg voor meer informatie 0653146784.