ID: 51538
Advertentie ID: #9781 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #49265 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Trek Stache 9.7” carbon, topfiets met allerlei topmateriaal!
Is het laatste nieuwe model 2019/2020, zeer licht en super veelzijdig frame, kan je voor gewoon 29” bike inzetten maar ook als 29+ bike met bredere banden/wielen.
Maar medium 17,5” trek sizing.
Frame is uit hoogwaardig carbon, voor boost steekas, met 31.6 dikte zadelpen, integrated headset, interne bekabeling, met de originele frameprotector op de onderbuis, alsook extra bescherming geplakt op de nodige plaatsen (kan je op foto’s zien). Kan je ook zo verwijderen indien je deze niet mooi vindt ????
De achterste patten kan je ook bijregelen naar eigen keuze qua wielafstand etc.
Is gemonteerd met Fox 32SC topvork, met fit4 demper en remote lockout op stuur.
Verder Sram Eagle XO 12sp groepset met gold ketting (cassette Gx) met top Raceface Next Sl carbon crankstel, Shimano Xtr-m9000 remset.
Wielset is een Syncros X30s alu set met xd-body (voor Sram) met geweldige 30mm binnenbreedte!
Banden zijn Schwalbe Nobby NIC in 2.6”
Komt met een carbon Specialized S-works stuur, gemonteerd op de originele Bontrager stuurpen, Specialized Phenom zadel
De fiets is werkelijk in nieuwstaat, heb het frame een half jaartje geleden bijgekocht zelf en dan beginnen samenstellen.
Frame is prachtig, kan je zelf vaststellen bij bezichtiging, remset en cranks hebben een kleine 700km, groepset slechts een 150km
Frame is geweldig en super veelzijdig.
Kijk mss eens op de originele site van Trek, onder Trek Stache 9.7 carbon
Daar zie je ook al meteen de prijs voor zulke fiets met bij hun site kwalitatief veel lagere afmontage zelfs..
Ikzelf ben 1.73m (zadel staat op 71cm op foto), volgens de sizing bij trek tot ongeveer 1.75m
Op de laatste foto’s zie je hoe hij voor mezelf stond met gele accenten en een diepere Syntace flatforce stuurpen en wat andere combinaties..
Lengte vorkbuis is nog lomp lang nu, maar zo kan de nieuwe eigenaar wel nog kiezen wat de lengte moet worden.
Vraagprijs is eventueel licht bespreekbaar maar ik denk vr zulk duur materiaal dat dit al heel schappelijk is ivm de nieuwwaarde en de nieuwstaat dat deze ook is.
Of doe me een zeer degelijk bod dat ik niet kan weigeren ??
Is het laatste nieuwe model 2019/2020, zeer licht en super veelzijdig frame, kan je voor gewoon 29” bike inzetten maar ook als 29+ bike met bredere banden/wielen.
Maar medium 17,5” trek sizing.
Frame is uit hoogwaardig carbon, voor boost steekas, met 31.6 dikte zadelpen, integrated headset, interne bekabeling, met de originele frameprotector op de onderbuis, alsook extra bescherming geplakt op de nodige plaatsen (kan je op foto’s zien). Kan je ook zo verwijderen indien je deze niet mooi vindt ????
De achterste patten kan je ook bijregelen naar eigen keuze qua wielafstand etc.
Is gemonteerd met Fox 32SC topvork, met fit4 demper en remote lockout op stuur.
Verder Sram Eagle XO 12sp groepset met gold ketting (cassette Gx) met top Raceface Next Sl carbon crankstel, Shimano Xtr-m9000 remset.
Wielset is een Syncros X30s alu set met xd-body (voor Sram) met geweldige 30mm binnenbreedte!
Banden zijn Schwalbe Nobby NIC in 2.6”
Komt met een carbon Specialized S-works stuur, gemonteerd op de originele Bontrager stuurpen, Specialized Phenom zadel
De fiets is werkelijk in nieuwstaat, heb het frame een half jaartje geleden bijgekocht zelf en dan beginnen samenstellen.
Frame is prachtig, kan je zelf vaststellen bij bezichtiging, remset en cranks hebben een kleine 700km, groepset slechts een 150km
Frame is geweldig en super veelzijdig.
Kijk mss eens op de originele site van Trek, onder Trek Stache 9.7 carbon
Daar zie je ook al meteen de prijs voor zulke fiets met bij hun site kwalitatief veel lagere afmontage zelfs..
Ikzelf ben 1.73m (zadel staat op 71cm op foto), volgens de sizing bij trek tot ongeveer 1.75m
Op de laatste foto’s zie je hoe hij voor mezelf stond met gele accenten en een diepere Syntace flatforce stuurpen en wat andere combinaties..
Lengte vorkbuis is nog lomp lang nu, maar zo kan de nieuwe eigenaar wel nog kiezen wat de lengte moet worden.
Vraagprijs is eventueel licht bespreekbaar maar ik denk vr zulk duur materiaal dat dit al heel schappelijk is ivm de nieuwwaarde en de nieuwstaat dat deze ook is.
Of doe me een zeer degelijk bod dat ik niet kan weigeren ??