De gratis Advertentie site van Leiden en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Leiden en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Snaarinstrumenten
  4. Gitaren | Bas
ID: 5195

Fender Geddy Lee Jazz Bass (Japan)

€750,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Hidde
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Het was 1 van mijn droombassen maar de volgende klopt alweer op de deur en dus moet deze het veld ruimen. Fenders reissue van Geddy Lee's Jazz bass uit '72, en een goeie ook! Gemaakt in Japan in 2005. De BadAss brug heb ik vervangen door een Allparts vintage stijl brug omdat die BadAss niet m'n ding is. Ik heb hem nog wel! Ook heb ik de slagplaat vervangen, ook daar heb ik de originele witte nog van. Tevens zit er een brugcover op. Enige ding: één van de vorige eigenaren heeft het ding ooit proberen schoon te maken met waarschijnlijk een iets te grove doek. Er zitten héél oppervlakkige krasjes op de body en kop (niet op de hals) die zó ondiep zijn dat ik ze niet op de foto kreeg. Merk je niks van, zie je niks van. Als je wil kun je het met bv. Commandant 4 zo wegpolijsten, maar ik had en heb er geen last van. Frets zijn goed, afstelling is te gek, pots zijn kraakvrij.  Prijs met de AllParts brug: €700
Prijs met de BadAss: €750 (en dan krijg je als je dat wil de AllParts erbij)

Ik heb er geen gigbag of koffer bij dus je moet 'm echt komen ophalen in Amsterdam. Versterker heb ik staan dus testen is uiteraard mogelijk.
Geen ruil alsjeblieft, er moet iets anders komen :)

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy