ID: 9238
ICT werkplekbeheerder | Haaften
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is vooruitstrevend op het gebied van voeding, drank en retail. Zij werken samen met grote voedingsmerken en zo verantwoord en efficiënt mogelijk omgaan met o.a. milieu, kosten, tijd, talent, voedsel en transport.
Wil je ook deel uit maken van deze vooruitstrevende organisatie? Reageer dan direct en stuur je CV op!
Functieomschrijving
Het is een afwisselende functie bij een groot bedrijf met meerdere vestigingen. Medewerkers bellen jou op met IT vragen over hun nieuwe werkplek, outlook configuratie of wachtwoorden die niet meer werken. Ook krijg je uitdagende ICT vraagstukken als er een storing is.
- Installeren en beheren van technische middelen en (sys-teem)software
mede uitvoeren van benodigde testen, aanpassingen, up-dates, doorvoeren van patches
- Registreren en bijhouden van configuraties, assetmanage-ment.
- Mede bewaken van de performance en capaciteit van het netwerk en systemen
- Oplossen van voorkomende storingen/problemen in de ICT omgeving, inschakelen van en afstemmen met leveranciers
- Afstemming met leveranciers mbt best passende hardware en na goedkeuring bestellen van deze hardware.
- Verzorgen van licentiebeheer
- Aannemen van verzoeken tot ondersteuning, beantwoorden van vragen en adviseren van gebruikers met betrekking tot netwerk en systemen
- Vaststellen van de aard en oorzaak van gemelde incidenten, vastleggen in het systeem en bepalen van de prioriteit
Functie-eisen
Onze ideale kandidaat:
Heeft een afgeronde MBO opleiding richting ICT, je hebt de afgelopen jaren werkervaring opgedaan als ICT'er en kent Windows systemen. Je kan helder communiceren met onze klanten/medewerkers. Je gaat ook af en toe zelfstandig op pad om onze vestigingen te bezoeken en je raakt niet in paniek als er een storing is.
Je weet je weg te vinden in Windows systemen en kan problemen oplossen. Je bent dienstverlenend ingesteld en weet rustig over te brengen wat de klant eventueel moet doen.
Heb je vragen over de functie? Bel ons gerust, op 073-6122125.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt in een leuk team te werken bij een vooruitstrevende organisatie op duurzaam gebied.
Een salaris tussen €2400 en €3000 op basis van 40 uur met goede secundaire arbeidsvoorwaarden en bij goed functioneren een vast contract.
Reiskosten worden op staffelbasis vergoedt door de opdrachtgever.
Het betreft een vaste functie, ben je tijdelijk beschikbaar? Ook dan horen we graag van je!
Onze opdrachtgever is vooruitstrevend op het gebied van voeding, drank en retail. Zij werken samen met grote voedingsmerken en zo verantwoord en efficiënt mogelijk omgaan met o.a. milieu, kosten, tijd, talent, voedsel en transport.
Wil je ook deel uit maken van deze vooruitstrevende organisatie? Reageer dan direct en stuur je CV op!
Functieomschrijving
Het is een afwisselende functie bij een groot bedrijf met meerdere vestigingen. Medewerkers bellen jou op met IT vragen over hun nieuwe werkplek, outlook configuratie of wachtwoorden die niet meer werken. Ook krijg je uitdagende ICT vraagstukken als er een storing is.
- Installeren en beheren van technische middelen en (sys-teem)software
mede uitvoeren van benodigde testen, aanpassingen, up-dates, doorvoeren van patches
- Registreren en bijhouden van configuraties, assetmanage-ment.
- Mede bewaken van de performance en capaciteit van het netwerk en systemen
- Oplossen van voorkomende storingen/problemen in de ICT omgeving, inschakelen van en afstemmen met leveranciers
- Afstemming met leveranciers mbt best passende hardware en na goedkeuring bestellen van deze hardware.
- Verzorgen van licentiebeheer
- Aannemen van verzoeken tot ondersteuning, beantwoorden van vragen en adviseren van gebruikers met betrekking tot netwerk en systemen
- Vaststellen van de aard en oorzaak van gemelde incidenten, vastleggen in het systeem en bepalen van de prioriteit
Functie-eisen
Onze ideale kandidaat:
Heeft een afgeronde MBO opleiding richting ICT, je hebt de afgelopen jaren werkervaring opgedaan als ICT'er en kent Windows systemen. Je kan helder communiceren met onze klanten/medewerkers. Je gaat ook af en toe zelfstandig op pad om onze vestigingen te bezoeken en je raakt niet in paniek als er een storing is.
Je weet je weg te vinden in Windows systemen en kan problemen oplossen. Je bent dienstverlenend ingesteld en weet rustig over te brengen wat de klant eventueel moet doen.
Heb je vragen over de functie? Bel ons gerust, op 073-6122125.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt in een leuk team te werken bij een vooruitstrevende organisatie op duurzaam gebied.
Een salaris tussen €2400 en €3000 op basis van 40 uur met goede secundaire arbeidsvoorwaarden en bij goed functioneren een vast contract.
Reiskosten worden op staffelbasis vergoedt door de opdrachtgever.
Het betreft een vaste functie, ben je tijdelijk beschikbaar? Ook dan horen we graag van je!